کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 43
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 4
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 14
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
    بازدید هفته بازدید هفته : 48
    بازدید ماه بازدید ماه : 47
    بازدید سال بازدید سال : 175
    بازدید کلی بازدید کلی : 4735

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.144.143.31
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 منشر شد به اطلاع کلیه داوطلبانی که جهت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 98 اقدام نموده اند می رسانیم پیرو اطلاعیه مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 98 کارت ورود به جلسه آزمون از امروز بر روی سامانه سنجش آموزش کشور قرار گرفت لذا تمامی متقاضیان می توانند از امروز با مراجعه به سامانه و ورود اطلاعات هویتی – شناسه و رمز ثبت نام خود جهت مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

قابل توجه تمامی داوطلبان شرکت در آزمون سراسری کاردانی به کارشناسی ، تنها مجوز ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 98 کارت ورود به جلسه آزمون خواهد بود لذا در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایید.

لازم به ذکر است متقاضیان گرامی می توانند جهت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی از سراسر کشور با مرکز مشاوره تلفنی سازمان سنجش آموزش کشور با شماره تلفن های9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایند ضمنا متقاضیان محترم می توانند با تماس با مرکز از خدمات مشاوره قبولی در آزمون – دریافت منابع و دیگر جزئیات آزمون مطلع گردند.

 

نحوه کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98  منتشر شد. مطابق با اطلاعیه سامانه سنجش  آموزش کشور ، کلیه داوطلبانی که نسبت به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام نموده‌اند ، می‌توانند در زمان انتشار کارت نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. آن دسته از داوطلبانی که در رشته های بدون کنکور کاردانی اقدام به انتخاب رشته می‌نمایند، نیازی به دریافت کارت و ورد به جلسه نخواهند داشت.

با توجه شهریه کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ، بسیاری از داوطلبان می‌توانند در رشته های کارشناسی علمی کاربردی انتخاب رشته نمایند. داوطلبانی که اقدام به شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری می‌نمایند لازم است نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 اقدام نمایند.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 به صورت  الکترونیک قابل دریافت خواهد بود. لذا داوطلبان عزیز می‌توانند با استفاده از سامانه دریافت مارت ورود به جلسه آزمون 98 ، نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای کلیه داوطلبانی که در آزمون شرکت می‌نمایند الزامی است.

 

کارت آزمون کارشناسی ناپیوسته 98

کارت آزمون کارشناسی ناپیوسته 98

 

جهت اطلاع دقیق از کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 ، سامانه دریافت

 

کارت ورود به جلسه آزمون 98 ، استفاده از سامانه ثبت نام ایران تحصیل با مرکز مشاوره ایران تحصیل

تماس بگیرید 9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8

صبح الی 1 شب

 

ورود سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 98

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ، سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 98 تعریف شده است. با استفاده از این سامانه نیازی به مراجعه حضوری به مراکز کافی نت ها و همچنین واحدهای دانشگاهی وجود نخواهد داشت. داوطلبان عزیز با استفاده از شبکه های اینترنتی قادر خواهند بود تا با استفاده از سامانه مورد نظر کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

کلیه داوطلبان محترم می توانند جهت ورود به سامانه ابتدا به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند و پس از ورود به صفحه اصلی از قسمت دوم لینک های کمکی سمت راست صفحه نمایش خود وارد قسمت کاردانی به کارشناسی شوند سپس وارد اطلاعیه صدور کارت شده و با ورود اطلاعات داوطلبی خود نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.

سامانه دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی 98 همزمان با انتشار اطلاعیه مبنی بر صدور کارت و ورد به جلسه قبل از آزمون که در واقع حدودا یک هفته قبل از برگزاری آزمون باز می‌باشد، امکان پذیر خواهد بود. لذا داوطلبان عزیز در این مزان لازم است نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند. زمان امتحان و همچنین حوزه انتخابی در این کارت قابل مشاهده خواهد بود.

داوطلبان عزیز با توجه به کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 ، اطلاعاتی همچون کاره پرونده و شماره داوطلبی را دریافت خواهند نمود. این اطلاعات با استفاده از سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 98 ، قابل دریافت خواهد بود. همچنین برای دریافت کارت نیز، می‌توانید با استفاده از سامانه ایران تحصیل کارت خود را دریافت نمایند.

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 با استفاده از سامانه سنجش امکان پذیر خواهد بود.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98

با توجه به اینکه کنکور کاردانی به کارشناسی در مرداد ماه برگزار خواهد شد، بنابراین انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 نیز در همین زمان خواهد بود. معمولاً همانند سال‌های گذشته حدودا چند روز قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه قابل دریافت خواهد بود. در رشته‌های مختلف این کارت در یک زمان منتشر خواهد شد.

با استفاده از سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 98 ، کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند. روش‌های مختلفی برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 وجود دارد که هر یک از متقاضیان با استفاده از راه‌های مختلفی که پیش رو خواهند داشتف می‌توانند نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند.

با توجه به الزام در همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 توصیه می‌نماییم که حتماً در زمان‌های ابتدایی این انتشار نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایید. چرا که چنانچه مشکلی در این رابطه داشته باشید، نخواهید توانست به رفع این ایرادات بپردازید. همچنین با استفاده از باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه ، می‌توانید به رفع این ایرادات بپردازید.

 

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 همانطور که ذکر گردید با استفاده از سامانه سنجش امکان پذیر خواهد بود. برای دریافت این کارت کلیه داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از این سامانه به راحتی کارت مورد نظر خود را دریافت مایند. پس از وارد شدن به سامانه دریافت کارت می توانید بر اساس اطلاعات ثبت نام و همچنین اطلاعات هویتی وارد شوید.

کارشناسان سامانه ایران تحصیل توصیه همیشگی که به داوطلبان عزیز داشته اند در رابطه با نگهداری اطلاعات ثبت نامی خود تا زمان اعلام نتایج و همچنین کارت ورود به جلسه می باشد. سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 98 با توجه به همین مدارک اطلاعات را در اخیتار داوطلبان قرار خواهد داد. اما در صورت مواجه با مشکل ، راه های پیش بینی شده ای وجود خواهد داشت.

 

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 98 ایران تحصیل

با استفاده از سامانه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 کلیه داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از همین سامانه به راحتی و با استفاده از تنها یک تماس کارت ورود به جلسه خود را دریافت نماید. با توجه به مراجعه به کافی نت ها و مشکلاتی که داوطلبان عزیز در این رابطه داشته اندف ما برآن شدیم که سامانه مذکور را برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 راه اندازی نماییم.

لازم به ذکر است به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 98 کلیه اطلاعات خود را بررسی نموده و چنانچه این اطلاعات اشتباهی دارند، حتما به رفع آن اقدام نمایید. زیرا در صورت هر گونه مغایرت با مدارک شماف در آنیده دچار مشکل خواید شد و همچنین در برخی موارد حتی در صورت پذیرفته شدن نیز، امکان ادامه تحصیل از شما سلب خواهد گردید.

برای استفاده از سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته 98 ، کلیه داوطلبان عزیز می توانند با متخصصین کنکور کاردانی به کارشناسی ایران تحصیل تماس حاصل نمایند. همچنین با استفاده از همین سامانه علاوه بر دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98 ، نست به روش هایی که برای از بین بردن مشملات طراحی شده است، اقدام نمایند.متخصصین ما همه روزه ود رهر ساعت از شبانه روز در خدمت شما خواهند بود.

 

کانال دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 98

کانال دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 98

بیشتر بدانید

مدارک پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

ثبت نام پرستاری بدون آزمون 

شرایط انصراف از دانشگاه آزاد 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

تراز قبولی سهمیه بسیج فعال دانشگاه آزاد

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ناپیوسته8 9

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 98

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 98

منبع : کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی 

 




تاریخ ارسال پست: دو شنبه 30 مهر 1397 ساعت: 13:22
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: